#
Adaugam un layer nou si cu instrumentul Elliptical Marquee Tool desenam un cerc in locul in care va fi planeta. Pentru a desena un cerc, tineti tasta Shift apasata. Odata ce avem cercul in pozitia si marimea dorita, apasati Shift + Backspace pentru Fill dialog si alegeti Black pentru a masca stelele din spatele planetei.
#
Pastrati selectia si adaugati un nou layer. Apasati iarasi Shift + Backspace si de data aceasta alegeti 50% Gray.
#
Deja incepem sa conturam atmosfera planetei, asa ca urmatorul pas este Filter - Render - Clouds.
#
Daca nu sunteti multumiti cu rezultatul obtinut, apasati Ctrl + F pentru a repeta ultimul filtru aplicat pana cand obtineti ceea ce doriti. Dupa ce ati generat Clouds, alegeti din Blending Mode - Hard Light.
#
Adaugati layer-ului un Layer Mask si in acel Layer Mask, alegeti Gradient Fill Tool, gradientul sa fie Foreground to transparent (adica al 2-lea din lista) si aplicati gradientul peste conturul planetei pana mascati o mare parte din ea.
#
Selectati layer-ul din nou si din Layer Style aplicati Outer Glow si Inner Glow cu o nuanta de albastru. Jucati-va cu valorile pana obtineti un efect cat mai apropiat de realitate (valorile difera in functie de marimea imaginii si a planetei).
#
Adaugati un nou layer, Shift + Backspace pentru Fill, alegeti 50% Gray si Blending - Hard Light. Apoi Filter - Render - Lens Flare. Alegeti 105mm Prime si modificati Brightness pana obtineti un rezultat care va convine. Nu va ingrijorati daca nu este pozitionat unde trebuie, deoarece folosind intrumentul Move o puteti aseza oriunde. Dupa ce ati asezat-o unde trebuie, alegeti din Blending Mode - Hard Light.
#
Pozitionati Lens Flare in marginea vizibila a planetei, apoi folositi un instrument de stergere pentru a va descotorosi de elementele in plus din layer-ul in care ati aplicat Lens Flare. Rezultatul final este cam asa...